Huvudvärk

Underbart att starta dagen med huvudvärk eller? Nja det är inte det roligaste jag varit med om men nu har jag pimplat i mig massor av vatten, här vägras det ipren. Hjälper det inte i god tid innan seminariet börjar så måste jag såklart ta en, har haft ont i huvudet på seminarium förut och det är inte kul.

Annars idag är det kursens sista seminarium, WOHO! Sen är det eget arbete som jag redan börjat med och det känns ok. Så nästa vecka kör jag och sen har jag ledigt till början av augusti där jag ska ta tag i PMet för den kursen för att slippa sitta med det i Cypern eller ens ha ångest över det i Cypern ;)

Jag längtar efter att vara ledig!! Sova ut, softa, sola och bada. Har ju inte varit toppenväder direkt. Men jävlar om det ska hålla på såhär i juli!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Blir du ledig en hel månad i sommar? Lyxigt! :-)



Jag har eg bara två veckor ledigt från skolan men eftersom jag redan läst en kurs får jag två veckor till. Fördelen är ju att vi får CSN oavbrutet under hela utbildningen men DRYGT att aldrig få vara ledig!

2010-06-23 @ 18:32:14
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0