Hur överlevde man...

... sina egna skolavslutningar? Kom hem från min brors för en stund sen och jag är helt seriös när jag säger att det är något av det värsta jag gjort. Inte nog med att jag var skit trött (tror jag håller på bli sjuk), stod jag där och kallsvettades som en gris, nös konstant och var allmänt uttråkad. Det är helt enkelt inte lika mysigt i jumpasalen som i kyrkan.

Träffade massor av mina gamla lärare där. Känns ju uppmuntrande att de fortfarande inte kommit vidare eller rättare sagt de är kvar på samma ställe fortfarande. Det enda roliga är väl att en av mina första lärare, som min bror och syster också haft, nu blivit vice rektor.

Men måste säga att det var tråkigt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0