Går lite lättare nu

Känns som att det rullar på även fast jag hellre skulle ligga på någon gräsmatta och sola eller nja nu har solen försvunnit. Passade på att sitta kvar på universitetet efter föreläsningen och jobba med nästa seminarieuppgift. Då jag vägra köpa böcker för 2,5 veckors plugg så får jag sitta med det ex som finns på bibblan. Tror nog bara att det vad jag på hela stället, noll konkurrens om böckerna med andra ord.

Tror jag ska ta mig en powernap nu för jag är sjukt trött, orkar knappt hålla ögonen öppna och det är inte bra. Eller jag tänker inte plugga mer idag iaf men ska träffa Anna senare i eftermiddag. Vi ska spela lite minigolf, få se hur det går, är ju ett tag sen.

Imorgon tänker jag ge mig själv en välförtjänt sovmorgon. Och med gott samvete tänker jag inte plugga heller faktiskt. Ska bara njuta av en ledig dag, inte tänka på något plugg. Har varit mycket den senaste veckan och inte mycket tid för avkoppling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0