Föreläsning no. 2

Sitter just nu på den andra och sista föreläsningen för denna sommarkurs, seminarie på det vi går igenom idag är på onsdag nästa vecka och sen är det eget arbete 5-6 A4 där man ska "diskutera" ett litteraturområde som ska vara klart 12e juli. Det känns skönt för då behöver jag inte ta mig upp kl 8 och cykla till andra sidan stan hela tiden. Samtidigt som jag vet att jag kan klara av det här arbete på 3 dagar kanska eftersom det inte är värre än de hemtentor vi brukar skriva.

För övrigt är jag sjukt trött. Kunde inte somna igår, sen vaknade jag mitt i natten av att jag typ blivit skjuten i armen. Vaknade och hela armen var bortdomnad. Fick smått panik och trodde jag skulle dö. Hade värsta frossan ohc låg och skakade ett bra tag. det var nästan så illa att jag ville väcka mamma. Men gjorde inte det. Till slut lyckades jag iaf somna om och när klockan ringde kl 8 var jag ganska död.

Kommentarer
Postat av: Tomzahra

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-21 @ 13:18:07
URL: http://tomzahra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0