Envirofone

"Envirofone, tjäna pengar på din gamla mobil" är deras slogan. Går som reklam hela tiden tycker jag så jag bestämde mig här om dan för att kolla upp det på allvar när mamma rensade ur alla gamla mobiler. Men vaddå tjäna pengar på din gamla mobil? Man får ju knappt några pengar alls. tex vi hittade 2 gamla Nokia 5110:or de är inte värda ett dugg på enviro fone, jag har en gammal Nokia 3220 den är värd 26 spänn, min Nokia jag hade innan jag köpte min Samsung är kanske värd 600 spänn och den är väl snart 2 år gammal och min nya Samsung som inte ens är ett halvår är knappt värd 1500 spänn.

Alltså är det inte lite konstigt om de vill att man ska göra sig av med sina gamla mobiler så får man inget för dem, man får knappt något för den som är helt ny. Mena min Samsung kostar ändå 6000 spänn ny. Så nej då skulle jag hellre gå till någon telefonbutik och lämna in dem.

Men ni kan ju gå in själva och se vad era telefoner är värda: www.envirofone.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0