Ännu en dag snart slut

Dagen har gått väldigt fort tycker jag, timmarna före seminariet gick väl lite långsammare men resten har rusat förbi. Det är nästan så man undrar om man gjort något överhuvudtaget. Men det har jag ju gjort.

Har varit och handlat med mamma också. Jag köpte en stor vattenmelon eftersom det var väldigt billigt.

Är dock ruskigt trött, har hållit på att somna flera gånger här på eftermiddan/kvällen. Nu är det fotboll igen så blir inget sova, sen som vanligt Sex and the City efter det så blir det sussa kudden.

Imorgon ska jag och Emilia träffas på Ekonomikum och plugga ett tag sen ner på stan i lite ärenden, bla ska vi betala Cypernresan. YAY =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0