Vad ska man packa?

Vad packar man för en helg på gräsö?

Tror att jag mest springer runt och går ingenting gjort. Jag gillar inte att packa för jag packar alltid för mycket, eftersom man aldrig vet vad som behövs. Nu är jag ännu mer förvirrad eftersom jag inte har någon aning om vad vi ska göra. Känns ju inte som att man behöver sina finkläder till en camping direkt men finns det är pub eller liknande vill man kanske se lite anständig ut.

Hmm får klura mer på det där.

Sen är det det här med maten, vad ska vi ha med oss? När ska vi handla? Ja det är en del som snurrar i mitt huvud just nu. Förhoppningsvis får jag lite klarhet i det snart om folket behagar svara på mobilerna =P

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tips skriv packningslista med ett alternativ för bra respektive dåligt väder brukar alltid fungera för mig, blir inte heller så mkt packning.

2010-07-16 @ 11:03:16
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0