Tove is back!

Ni kankse minns idol-Tove? Jag har faktiskt suttit och funderat lite vad som blev av henne, lite som idol-Alice som bara släppt två låtar. I vilket fall som helst hörde jag Toves nya låt på radio imorse och blev riktigt glad faktiskt. Även fast jag tyckte hon var konstig i idol så hade hon sitt eget sound och sin egen stil och det gillas! Måste säga att hennes stil liknar Robyn lite men det är ändå helt godkänt!

Dock är allt jag kunnat hitta en 1 minut snutt av låten men det är bättre än ingenting!

Tove Styrke - Million Pieces


Edit: Hittade en längre där man får låter två gånger i samma haha


Låten finns också i Spotify redan: Lyssna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0