Solen lyser med sin frånvaro

Alltså vad gör man när det är dåligt väder egentligen? Kommer inte på ett dugg att göra när det är sånt skitväder. Hade jag haft pengar hade man kanske kunnat shoppa eller nått, visserligen finns det inget roligt att shoppa. Men hade man massa pengar över kunde man ju shoppa bra för att. Det finns ju alltid saker man behöver men som inte är helt livsnödvändiga, vilket gör att man får nöja sig med det man har eller att vara utan.

Jag känner mig rastlös när det är såhär och jag har ingen lust att gå ut. Städat och tvättat, så kan inge göra det heller. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kom ner till västkusten här är det sol;)

2010-07-27 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0