Morgon på Lyssnarängen

Imorse åkte jag och Emilia tidigt till Lyssnarängen för att bada. Tycker att det är lite varmt att ligga och steka mitt på dan så vi körde ca 9-12.30. Tror jag satt personligt rekord i bad den här sommaren, känns som den med bäst väder på länge vilket gör att man kan åka och bada oftare.

Eftermiddagen har spenderats med att skratta åt Osama, har har verkligen tummen mitt i handen. Vi håller nämligen p åatt göra om här hemma, möblera och sånt, i mitten av augusti nån gång ska det tapetseras i alla rum och lägga nytt golv. Jag har också målat hallen då den blivit väldigt gul och skitit på lister och sånt och målarna gör inte den.

Kvällen spenderades hos pappa. Käkade mat och spelade massa "fia med knuff" med Mia.


Imorgon ska vi till Eckerö så kommer inte blogga på hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0