Håller på att rinna bort

Har legat ute på gräsmattan mellan husen i över 2 timmar. Håller allvarligt på rinna bort, så vart är det. Skämta inte om att svettas för den är inte rolig just nu. Eller egentligen hade det varit en annan sak om man legat på stranden någonstanns för då kan man svalka sig och så blåser det lite. Det blåser inte mellan husen kan jag säga. Så nu måste jag in och svalka mig samt äta lunch. Är faktiskt sant att det är svalt hemma hos oss, på sommaren är det bra men på vintern är det lite kallt kanske. men men man får väl ta det som det är.

Ska väl ut en sväng igen sen.

Ikväll ska jag på bio, ska äntligen se nya twilightfilmen, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0