Gillar och gillar inte

Detta gillar jag...

Glass:
Ben&Jerry - Chocolate brownie
Musik: Det mesta som är värt att lyssna på xD
Färg: Lila och blå
Film: Det mesta med action och humor, rysare är bra med.
Språk: Spanska
Länder: Sverige? xD
Städer: Madrid vad fint, Amsterdam var annorlunda mot hemma men mysigt.
Skolämne: Tror naturkunskap var min grej, gillade språk/spanska med
Mat: Tror faktiskt att jag gillar Tacos mest, eller så gillar jag mat för mycket för att kunna avgöra vilket som är godast?
Sport: Motorsport dah! gillar fotboll och ishockey med.
Tv Program: Grey's Anatomy, True Blood, Sex and the city
Efterrätt: Marängswiss (stavas det så?)
Band: Queen och Green Day, McFly kanske
Idol: Freddie Mercury
Klädesplagg: Mjukisbyxor xD haha nej jag vet inte, det som är bekvämt
Affär: Tror det pendlar mellan Ginatricot och Cubus just nu eftersom jag hittar mest kläder där.
Chips: Lantchips - gräddfil
Läsk: Pepsi max eller coca cola
Drink: Strawberry Daicuiry
Bil: Audi R8

Detta gillar jag inte...

Glass:
Ägglikör va inte så jädra gott när jag testade
Musik: Hmm klassiskt, jazz, blues och sånt, allt för mycket och skrikig hårdrock, rap är nog inte min grej heller.
Färg: Grön
Film: Jag har väldigt svårt för drama eller romantiskt skit ;-)
Språk: Tyska är inte så vackert, inte holländska och finska heller...
Länder: Egypten var creapy alltså, tur jag inte var själv då hade jag nog blivit kidnappad och såld.
Städer: Jag har ingen aning faktiskt... måste jag klura på
Skolämne: Teknik och fysik gillade jag inte
Mat: Pölsa är urk på burk..
Sport: Finns nog flera sporter jag inte förstår mig på typ Baseball, Cricket och Rugby
Tv Program: Jag kollar väl inte på program jag inte gillar? =P
Efterrätt: Bakelser är inte riktigt min grej
Band: Jag har väldigt svårt för KENT men jag försöker om inte så håller jag tyst ;-)
Idol: Freddie Mercury
Klädesplagg: lack och läder kanske? hahaha
Affär: Hittar inget på HM längre.. =(
Chips: Tycker vanliga lättsaltade är tråkiga, men gott ibland
Läsk: Fanta orange
Drink: Allt som smakar för mycket vodka är äckligt.
Bil: Vet inte varför men jag gillar inte SAAB eller Ford

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0