Beautiful blogger award



Har jag fått av Isabel. Tack så mycket! Trevlig överraskning när man var inne och läste.

Här är de andra bloggarna jag skickar awarden vidare till:

Gabi - För att ingen kan sätta ord på känslor som hon!

Sandra - För att hon kämpar på med sina besvär och vill leva ett normalt liv.

Emilia - Mest för att hon emellanåt skiver roliga saker och öppet säger att hon bloggar för min skull när vi i vanliga fall bor 18 mil ifrån varandra.

Markus - för sina ironiska och ärliga kommentarer.

Josefin - för att hon delar med sig av alla knasigheter och upptåg, kul läsning

Sen fick jag bloggbrist eftersom många som jag följer inte uppdaterar sina bloggar längre...

*kulle dock vilja nominera Isabel som jag fick nominering av. Detta för att jag förundras av hur mycket motgångar en person ska behöva stå ut med, men som fortsätter kämpa i tron om att det blir bättre.

7 intressanta fakta om mig själv:

1. Jag har alltid varit galen i motorsport
2. Jag tycker att arbetsrätten varit den bästa kurs jag läst hittills
3. Jag saknar fortfarande min morfar otroligt mycket
4. Jag är väldigt emotionell och kan lätt känna empati
5. Jag har ofta svårt att sätta ord på det jag känner
6. Jag tror att alla svårigheter jag gått igenom har gjort mig starkare
7. Jag har svårt att lita på människor innan de fått mitt förtroende

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

När man fått utmärkelsen bör man:
- kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
- tacka (här skrattar jag) och länka till den som nominerade en
- nominera sju andra bloggare och länka till dem
- berätta sju intressanta saker om sig själv

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack vad du är gullig :-)

2010-07-30 @ 07:19:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0