Äntligen!!!

Ni ska bara vet hur jävla länga jag väntat! Känns som en evighet sen de släppte sin senaste skiva, 2008 för att vara exakt. Därför säger jag äntligen släpper McFly en ny singel som heter Party girl. Med ett helt nytt sound. Asså jag är överlycklig. Får man vara såhär lycklig?

Jag är faktiskt jätteglad och den nya stilen känns väldigt 2010. Det känns som att vi nu gått in i en ny era. Det har blivit en ny rytm på musiken som är populär och ja ett visst beat också faktikst och jag gillar det. Alltså 2010.

Längtar nu till McFly släpper sitt album, det är jag mest nyfiken på efter att få höra denna låt. Singeln släpps 6e september.

McFly - Party girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0