Vill resa!!

Jag har sån lust att bara packa mina väskor och dra iväg till något varmare ställe. Jag är så trött på snö, kyla och detta gråa trista väder. Ge mig sol, strand och minst 30 grader tack. Helst vill jag inte ha några människor om kring mig heller. En öde ö kanske? Någon som vet vart jag kan hitta en sån ö och helst ska det inte vara dyrt heller. Gratis är bra hahaha. Skämt och sido, jag känner bara för att dra iväg någonstanns.

Efter denna månad och lite till med kyla, för att inte tala om extrem kyla så vill jag nu ha vår. Just nu är det visserligen plus grader och snön börjar sakta men säkert smälta undan. Något som fick mig att komma ihåg varför jag vill att snön ska försvinna på en natt. Jag hatar snöslask det finns inget värre. Det var nästan så att jag hade glömt hur det kändes med snöslask. Insåg dock ganska omgående att det inte var något jag saknat.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vill också:)

2010-01-18 @ 21:22:33
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Nina

HAha raring, du måste köpa en ny termometer!Det har inte varit plusgrader sedan innan snön började falla.

2010-01-18 @ 22:31:52
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Men usch, har ni slask!? HAr har vi fortfarande -3 och inatt har det snöat.

2010-01-19 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0