Telenor är ett par jävla nötter

Jag hade problem med dem tidigare som jag också skrev i ett inlägg men nu har min bägare runnit över. Såhär är det att jag först var i kontakt med dem i november när en kille typ lurade mig att förlänga mitt abonemang fast billigare, vilket jag sedan ringde och ville ändra. Ett samtal som de inte verkar ha registrerat och det blev inget ångrande av förlängning. Efter det ringde jag igen och sa att nu får ni fan fixa det här och då gjorde de det. I samma veva frågade jag angående om att jag ville ändra till kontantkort när mitt abonemang går ut i januari. Då fick jag till svar att det får du göra ca 1 veckan innan abonemanget går ut. Jaha sa jag och tackade för mig då ringer jag när det närmar sig att byta.

Nu ringde jag nyss igen då mitt abonemang går ut på freda så att det inte skulle börja på en ny faktura. Gissa vad jag får till svar. Ja vi har ju 3 månaders uppsägningstid så om du vill avsluta ditt abonemang så görs inte det förrän 18e april. JAHA tack för den!! Den ena säger en sak och den andra något annat.. Det är helt jävla sjukt.

Jag har sagt det förut men säger det igen. Har aldrig haft problem med Telenor eller deras kundtjäst förut men sen jag velat säga upp och ändrat mitt abonemang så har det bara varit strul och nu ska jag alltså betala 199 kr i månaden för ett abonemang som jag inte använder längre? Det är ju helt jävla sinnessjukt! Nej fyfaan Telenor!

Så med andra ord kommer mitt gamla nummer kvar men för er med tele2 eller comviq så har jag nytt.

Nu ska jag tröstäta glass istället för att åka och träna, sträckte låret när jag halkade imorse så kan inte träna iaf.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja och folk gnäller på Telia, där är det aldrig några problem!



HAr hört fler som haft sjuka problem med Telenor!

2010-01-18 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0