Som jag visste

Har fått massor av papper av både Nina och Lina (tack tjejer) så nu har jag massor att plugga på tills på lördag. Men saken är väl den att jag inte riktigt kunnat slappna av och plugga nu när Emelie sprungit runt här som en yr höna. Vi har varit över till Olof och provat hans säng (okej det är inte som det låter) och kollat på hotell i cypern. På tal om Olofs säng så är det för att Emelie skulle köpa den.

Emelie har precis åkt så nu ska jag försöka läsa lite men har skit ont i huve så kanske inte blir så mycket av den varan idag. Känns nog värre än det är men jag vill verkligen klara tentan nu och chansen känns större nu när vi har Martin Lind som lärare han verkar inte lika sträng och har konstiga grejer för sig.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejhej det låter jättebra ska kolla på hotellet.

2-rummare låter ju perfa roligt om alla kan bo tillsammans. Men slå en pling när du är i Uppsala eller kommer på något mer:)

2010-01-19 @ 15:31:21
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0