Slutade tidigare

Trodde allvarligt att vi skulle hålla på till kl 16 idag. Orka det liksom men vi slutade tidigare som tur var. Vår lärare är helskönt tycker jag och för en gångsskull verkar hon verkligen seriös och kan det hon pratar om. Man förstår också vad hon säger så det kommer nog bli bra det här. Känns mycket bättre också angående läsningen, vi har fått lite mer beskrivet vad vi ska läsa och hur vi ska hänga med och så. Det kommer säkert bli intensivt och mycket att lära sig men jag tror det kommer bli kul. Jag känner mig väldigt positiv till det hela iaf.

Min vana trogen så har jag åter igen huvudvärk på eftermiddagen. Det verkar inte spela någon roll vad jag gör jsut nu får huvudvärk iaf. Så ska dricka lite vatten och lägga mig på sängen ett tag, jag vägrar värktablett! (till att börja med iaf). Sen ska jag plugga lite till tentan på lördag, vilken jag fortfarande inte har någon aning om vad jag ska kunna men jag får gå lite på känn och läsa lite här och lite där. Vi får se hur det går helt enkelt. Annars är hela dagen imorgon tillägnad mitt pluggande utom en kort stund då jag ska vara Ninas moraliska stöd när nå ska hämta hennes tv.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Aaa... fast b-kursen som jag börjat nu verkar jätte jätte bra:)

2010-01-20 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0