Slit och släng

Har varit nere på stan och handlat på systemet. Ikväll är det korridorsfest och lite födelsedagsfest för Emelie eftersom hon fyller år idag. Vi var också på Ö&B och köpte massa grejer till ikväll så var ett väldans släpade hem. Typ värker i rygg och armar men det löser sig. Nu ska vi käka lite sen lunch sen städa och typ duscha efter det blir det lite softande innan det är dags att göra sig iordning inför kvällen.

JAG ÄR HELPEPP PÅ FEST ASSÅ!!! Kommer dansa natten lång. Det är mitt mål iaf =D

Så hörs kanske imorron när jag piggnar till...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas ni får det trevligt! Sup dig inte under bordet bara :-D

Själv har jag fyndat kläder idag!

2010-01-16 @ 14:56:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hoppas ni får det trevligt! Sup dig inte under bordet bara :-D

Själv har jag fyndat kläder idag!

2010-01-16 @ 14:56:37
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej vet du om man behöver studera alla kurser fristående inom ett program för att få examen eller krävs det bara ett visst antal poäng för att få en examen? du nämde ju förut att du kunnat söka det du pluggar i Uppsala fristående men du kom inte in på vissa kurser för dem fanns bara i själva programmet..hade inte du kunnat gå det då eller hur funkar det?

2010-01-16 @ 17:54:45
Postat av: Sandra

är det beteendevetenskapsprogrammet du går? isf vet du om det var svårt att komma in i Uppsala?

2010-01-17 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0