Rockn'Roll is in da house

Rockn'Roll var ordet. Är just nu helt besatt av det tyska rockn'roll coverbandet The Baseballs. De har gjort covers på Rihanns Umbrella och Katy Perrys Hot N' Cold. De har också gjort covers på låtar som The pussycat dolls' Don´t cha, Leona Lewis' Bleeding love och Beyoncés Crazy in love. Jag hörde en av låtarna och började svänga med. Jag gillar ju sån där gammal rockn'roll musik så det passade mig utmärkt. Måste säga att de verkligen sticker ut ur mängden angående vad jag lyssnar på just nu! Men det är bara kul tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejhej.... varit inne på fritidsresor och kollat det nu och tyckte det såg bra ut. Pool, nära stranden o nära stan är helt klart plus. Lägenhet också bra då man kan laga mat själv o inte behöver äta ute varje dag. Man kan spara mkt pengar på det.



Visst skulle det allt som allt gå på runt 5?

2010-01-19 @ 19:03:54
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Ok... hör av dig när du vet vilken dag det blir;)

2010-01-19 @ 19:42:56
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0