Rik för en dag

Ja det är faktiskt sant. Igår fick jag mina CSN pengar och vi fick faktiskt ca 12 000 kr. Idag efter att jag betalat alla räkningar och räknar in böcker som kommer kosta mig ca 2000 kr denna månad så är jag inte så rik längre. Som tur är så har jag iaf lagt undan och sparat så vi kan betala utomlandsresan i sommar sen är det bara att spara pengar igen. Positiva i att lägga ner så mycket pengar på böcker på en gång är att det är böcker för hela terminen! Så kommer inte behöva köpa några fler. Känns ändå surt att behöva köpa EN bok som kostar 1000 kr!

Nu ska jag försöka sätta igång och plugga lite innan jag ska iväg och köpa några böcker begagnade iaf.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du har inte skickat cypern infot till mig:(

du kan skicka till min andra adress om du vill [email protected]



Men om det är för hela terminen så är det ju lungan så hade vi också på arb.rätten då slipper man ju tänka på böcker resterande av terminen iaf.

2010-01-19 @ 12:16:27
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Isabel

Underbart!

Eftersom vi itne har några lov får jag 8900 av CSN i januari och sedan i början på februari 12 000 kr.

Om jag itne jobbar för mycket vill säga så att jag blir av med det ;-)

2010-01-19 @ 13:27:21
Postat av: Emilia

I: Ja fribeloppet som det är nu är inte mycket att hänga i taket. Men jag har hört att de ska höja det vilket är suveränt.

2010-01-19 @ 13:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0