På plats i Örebro

Var visserligen tillbaka här vid 2, halv 3 tiden men sen har jag och Nina packat in våra grejer, varit och handlat för att sedan ha ännu mer att packa in. Just nu sitter jag och har packat ur min smutstvätt och lite sånt. Var precis ner i tvättstugan och stoppade in mina nya sängkläder. Måste säga att jag älskar dem redan! Hur sköna som helst och de lär inte bli sämre av att bli tvättade och luktar gott. Så ikväll blir det nybäddat i sängen. Alltså som det ska vara.

Nu måste jag käka något, har inte ätit sen frukost. Vilket var två pannkakor vid 10 tiden! Så ja jag är lite hungrig, bara lite typ. Vrålhungrig kallas det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

har inget badkar men tack för tipsen:-)

2010-01-06 @ 21:29:26
Postat av: Sandra

nej det har jag inte.har tyvärr ingen men man kanske skulle införskaffa sig en sån för jag har märkt att det gör inte ont om man trycker på magen..så värme där skulle nog kanske hjälpa:-)

2010-01-06 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0