Ostkväll och the Nun

Kom precis hem från Grankotten. Jag, Emelie, Malin, Maria och Gabi bestämde oss bara sådär att ha ostkväll och kolla på film. Ibland är det bra att vara student! Jag har längtat efter riktigt möggelost skit länge, gillar nästan det mer än brie även fast det också är gott.

Till det hela såg vi på The Nun som var någon form av skräckis då en nunna kommer tillbaka från det döda genom vatten och dödar sina elever som dödat henne 17 år tidigare. Över lag var den väl okejh, hade sina läskiga delar och att man hoppade till, slutet sög verkligen. Det var jätte konstigt. Kanske inte är en film jag rekommenderar men om ni vill se något för att fördriva tiden, visst Do it! Måste dock påstå att skådisarna sög.


Mitt nya ord för idag är Makabra men i mitt fall blev det roligt för att jag uttalade det maka bra men lite utlänsk dialekt. Emelie påstod att jag lät som en turk och vi skrattade gott åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0