Nästan klar

Jag har nästan packat klart min väska. Som det ser ut nu slipper jag hela stora resväskan även fast jag ska vara hemma i några dar. Det kanske att jag inte behöver så mkt mer kläder än till festen på lördag och typ myskläder. Inget fancy alltså. Visst har jag väl det med mig också men inget måste.

Har laddat mobilen med massa ny musik också så nu kan tåget vara försenat om det så vill. Skulle nästan vilja ha ännu mer att lyssna på men det är lite brist på ny rolig musik just nu.

Nu ska jag se paradise hotel, sen packa det sista inför imorron och sen hoppa i säng. Är skit trött redan nu så det tycker jag att jag förtjänar hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Yes det är jag, har lagt undan det på mitt sparkonto:)

2010-01-26 @ 22:19:03
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: emilia

Förövrigt blir det utgång på fre så om du vill vore det roligt om du följde med:)

2010-01-26 @ 22:20:36
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0