Mer bakis idag?

Börjar fundera över om jag är mer bakis idag än jag var igår. Igår var jag bara trött men idag är jag seg, ont i huvudet och trög i skallen. Men det kan ju också höra ihop med att man inte hade en dag emellan att vila ut på. Sak samma, nu börjar iaf en ny vecka med ännu mer saker att göra.

Idag ska vi fixa till uppsatsen, bara för att vara lite snälla då vi inte behövde egentligen. På onsdag drar arbetsrätten igång och på lördag har jag uppsamlingstenta att göra. Skoj? Nej inte precis eftersom jag bara har denna veckan till att plugga. Skulle ljuga om jag sa att jag inte känner mig stressad!

Kommentarer
Postat av: Isabel

JAg är oftast som värst den adnra dagen efter när jag druckit. Tur att jag itne gör det så ofta, det går liksom inte längre att ligga en hel dag när man har barn.

2010-01-18 @ 14:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0