Lill-lördag

Jag man kan ju tro att man festar en dag som denna men nej. Jag skulle också kunnat plugga hela kvällen men nej. Det finns mycket jag kunnat göra ikväll men jag tror inte ni kan gissa er till vad jag faktiskt gjort.

Jag har tillbringat min kväll med min granne Markus, kompisarna Evelina och Olof. Ja vad har vi haft för oss då? Kan säga att jag tor inte att jag skrattat så mycket på länge. Har värk i magen så det skriker om det. Vi har nämligen spelat in film och inte vilken film som helst utan två kortfilmsparodier. Den ena var Markus McGyver och sprang genom korridoren jagad av Olof. Den andra var en norsk version av Batman. Asså jag kan inte ens förklara hur jävla roligt det var. Det måste ses för att förstås helt enkelt. Får lägga upp en länk när Evelina lägger upp dem på facebook. Måste bara påpeka att jag var ljudtekniker och allt-i-allo till Evelina som var regisör.

Kommentarer
Postat av: Isabel

HAha! Herregud, ni måste ha för lite att göra ;-)

2010-01-21 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0