Inge ström?

Kanske är sista gången idag som jag hinner blogga. Enligt nyheter och andra nyhets tidningar kan strömmen stängas av i större delar av landet senare idag pga att kärnkraftverken inte kan leverera ström nu när det är/har varit så kallt. Lysande säger jag, som om det inte är kallt i mitt rum redan nu ska man behöva klä på sig ännu mer och gå i mörker också!? Ingen aning om jag blir drabbad eller inte om det händer men jag har stearinljus så det räcket åtminstone men hur kul är det? Vad ska man syssla med en fredagkväll om det är kolsvart? hur lagar man mat då? Mackor? Har visserligen massa grönsaker och massa annat i kylen att käka visserligen eftersom det kommer bli förstört!

Aja den som lever få se, jag hoppas iaf inte att jag blir utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0