Hemmafru?

Idag verkar jag ha blivit något i den stilen. Emelies hemmafru kanske? Har varit och hämtat ut ett paket på posten, varit ner med julsakerna i källaren och så har jag varit ut med massa soppor. Håller just nu på att tvätta en massa tvätt. Fem maskiner blev det med kläder, handdukar och sängkläder. Som tur var så var hela tvättstugan ledig och ingen hade bokat så jag passade på att köra alla på en gång. Hur underbart är inte det? Brukar max ha tre men nu har jag inte tvättat på ca 2,5 veckor, då blir det en hög. När jag är klar med det är det dags att laga mat, ska göra lasagne idag hade jag tänkt och en god sallad till. Om allt går enligt planerna så ska den vara klar tills Emelie kommer. Hon blir kvar här i ca 1 vecka då hon har saker på universitetet och ännu inte fått ett rum.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja jag ringde dem o jag är godkänd:)

Så jag får börja soc b kursen jätte skönt men irriterad över att de inte kunnat lägga upp resultatet innan.

2010-01-12 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0