Godkänd

Har precis kommit hem efter opponeringen. Det blev ett starkt godkänt eller G+ om man kan säga det men det syns ju inte. Jag är ganska nöjd men lite besviken, tyckte våran uppsats var bättre än så. Men med tanke på att den är plan C och att vi fått kämpa rejält med den från dag 1 så borde jag vara mer nöjd. Antar att det kommer när jag får lite mer distans till det hela. Just nu känner jag mig mest tom men sånt är livet. Ont i huve som bara den har jag också men men. Ipren kanske gör susen? Tror att det var dålig luft i klassrummet som vi satt i.

Nu är det dags att laga mat, Gabi kommer över och käkar med mig och Emelie. Sen blir det let´s dance och troligtvis inge mer bloggande ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0