God morgon

Jag har sovit skit bra inatt. Eller jag har gjort det varje natt sen jag kommit tillbaka hit. Därför kan jag dra slutsatsen att min säng är skönare än min systers. Måste också säga igen att mina nya sängkläder är sjukt sköna också.

Var sjukt irriterad på Öbo igår att jag inte ens orkade blogga om det. Men nu tänkte jag lägga in en rad om det iaf. De flesta studenter som bor i öbo rum eller lägenhet vet att de har fler bortförklaringar än vad det gör saker. Det är tex sagt att man måste komma till bovärdkontoret för att hämta sk kompostpåsar och dammsugarpåsar. Igår när jag var där med Emelie och skulle hämta så sa de att jag skulle maila om det istället. Jaha okej ja då vet jag till nästa gång typ. Tror ni jag fick några påsar? Nej utan jag skulle gå hem och maila om det! Jaha vad bra, kan jag inte få påsar nu när jag ändå är här?

Sen sa jag att det är kallt i våra rum för att elementen inte är på. Så dumförklarades jag för att jag inte hade kollat graderna med en termometer. Men snälla jag känner ju att det är kallt, man ska inte behöva sitta med tjocktröjor och annat i sitt eget hem! Och typ förfrysa händerna när man sitter vid datorn och skriver. Därför drog jag i och sa att alla rum i vår korridor var kalla haha. Få se vad som händer.

Nu ska jag iaf ner på stan och kolla lite på rean på rean. Den lär ju ha satt igång nu och inte vara i slutet så man kanske inte hittar mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0