Förberedelser klara

Nu är våra förberedelser inför opponeringen på fredag färdiga. Jag tycker att vi har varit ganska rättvisa, det handlar som sagt om att ge konstuktiv kritik och inget annat. Såklart är jag orolig för hur det kommer gå med vårat arbete men jag tycker ändå att vi fått med allt. Men som sagt tidigare, man är så inne i sin egen uppsats att man blir blind. Våran är inte bättre än någon annan men jag är ändå väldigt stolt efter allt slit med den och med tanke på att den är lite plan c också haha.

Ska iväg och träna om 1 timme hade jag tänkt men nu får jag nog se pga av den här jävla huvudvärken som verkar hålla i sig. Har tagit ipren men det verkar inte hjälpa. Det är inte fullmåne eller nått? Och efter att ha kollat upp det så nej det är nymåne på freda alltså är det fullmåne den 30e. Det är en skum huvudvärk iaf så få se om jag kommer iväg och tränar. Om inte annat kanske jag ska ta mig till Willys, påbörjade sista toarullen igår och med både mig och emelie så kommer det inte funka samt att det kommer massa folk på lördag så måste köpa toapapper i vilket fall som helst.

Undra vad man ska äta idag?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Här blir det fläskkotletter med sås och kansek pasta, är så trött på potatis.



HAr också huvudvärk trots att jag äter mediciner regelbundet mot det. SKumt. Måste vara något med vädret som gör det.

2010-01-13 @ 17:07:49
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0