Äta bör man annars dör man

Dör gör man visserligen förr eller senare i vilket fall som helst men det är ju gott med mat. Varför ska man då dö i förväg om man inte behöver? Sen finns det bra och dålig mat men det är ett annat problem.

Kan säga att vi satt på Dragon Palace in 3 timmar idag. Om inte mer.. Vi åt, snackade massa skit, åt lite till och snackade lite mer. Var riktigt trevligt. Men måste ju säga att på något sätt så måste mat vara inblandat när vi träffas, alkohol eller mat kanske? Sak samma det är trevligt och det är det som är huvudsaken. Varför inte äta och prata samtidigt för hur kul är det på fastande mage?

Sen blev det några vändor med bilen. Åkte till Emilia för att hämta hennes Arbetslagstiftning bok som jag ska låna till arbetsrätten. Efter det blev det en sväng till Elgiganten för att lämna tillbaka min mackgrill, insåg faktiskt att det var ett onödigt köp. Har ingenstanns att ha den heller om jag inte använder den. Mena varför köpa en i onödan och lägga i källaren? Då kan jag lika gärna köpa en senare, det är inte så att de kommer försvinna eller bli dyrare.
Gissa vem jag träffade på Elgiganten förresten? Äsch ni kommer inte kunna gissa det så får säga iaf. Alx Danielsson, den svenska racing förare som bor i Uppsala. Liten trevlig kille och han kände igen mig sen sist vi snackade. Efter det var jag på Willys för att handla grejer till middagen som var min idag.

Nu sitter jag och kollar på Family guy i brist på annat. Snart är det 2 and a half men... I brist på annat på tv och annat att göra så får man kolla på sånt. Kanske ska läsa lite mer i New Moon. Har inte hunnit läsa nu när jag varit hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0