Vilken dag

Har spenderat dagen med att sova länge efter ishockeyn. När jag väl klev upp blev det en sväng till ICA för att lägga några brev i postlådan och hämta ut ett paket. Sen blev det lite tvättning gjort. Hade inte mycket men tänkte att det inte är så roligt att ta med sig smutstvätt hem till Uppsala. Jag har också städat rummet. Påbörjade med dammtorkning och lite fix med nya saker igår men nu blev det dammsugning och torkning på allvar. Badrummet är nu skinande rent. Passade också på att göra en liten kladdkaka som jag ska ha med mig till Evelina om en liten stund. Vi ska bara umgås lite med "tybblemaffian" och se CSI.

Lämnar packningen till imorron och så ska jag greja lite till. Imorron ska jag också ansvara för Bulten eftersom Nina ska jobba. Hoppas inte det är snöstorm bara. Har jag tur kommer jag hem med 18 bussen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad lyxigt med en liten bostad att städa ;-) Fast dammet har ju mindre yta att lägga sig på, komemr ihåg från när vi bodde i 1:an i Salabacke ;-)

2010-02-26 @ 10:42:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0