Vart går gränsen?

För att spamma sin egen blogg? När ingen orkar läsa att skit som man skriver kanske?

Jag har iaf skit tråkigt just nu, det är inget på tv, har ingen lust att laga mat, ingen lust att tvätta och för en gångs skull ingen lust att lyssna på musik. Jag vet inte vad jag vill lyssna på helt enkelt. Kan inte bestämma mig i vilken sinnesstämning jag vill vara i. Samtidigt är det snorkallt i mitt rum (igen) så kanske måste hoppa igång värmen med något men hoppa runt till en ballad liksom hur kul är det?

Nej jag vill bara att den här dagen ska ta slut, dra ett streck över hela skiten och börja om på ny kula imorron.

Förresten en bild från Egypten 2008. Det fanns alltså en tid då jag vara smalare och lite brunare. Snälla ta bort snön och kylan nu jag pallar inte mer! Mer sol åt svenska folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0