Underbart väder

Kom hem för ett tag sen efter mitt äventyr på Eurostop. Var inget speciellt med stället. Eller jag var ju bara på Maxi och systemet haha. Men ICA Maxi är större än det i Uppsala det kan jag säga och jag tror det tog över 1 timme för mig att gå igenom, vet inte riktigt vad jag höll på med? Men det var väl trevligt, nästan igen folk eller köer. Men det som var bäst med dagen var nog när jag stod och vänta på bussen hem. Solen värmet underbart skönt redan! Det kanske är lite knas men jag kände mig oerhört lycklig för den lilla värme som det ändå gav. Lite energi till mig, jippie!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har varit ute i solen två dagar i rad och känner mig betydligt piggare! Helt underbart och idag känner jag mig pigg!

2010-02-11 @ 15:29:34
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0