Trist

Ibland har man bara såååå sjukt tråkigt. Detta är ännu en av de dagarna. I helgen var jag däckad så då hade jag en ursäkt till att jag kunde ligga och dega och bara sova bort dagen. Det har jag inte haft idag. Var visserligen uppe tidigt, lite dötid mellan ishockeyn och uni, men uppgiften gick ganska snabbt å vi var klara runt 12. Sen dess har jag suttit på min bakdel och rullat tummarna. Pratade med mamma ett tag på telefon men that´s it.

Det är flera minus ute också så är kanske inte att gå ut som man är sugen på även fast jag skulle vilja röra på mig. Nej man vill helt enkelt inte gå ut. Jag behöver lite aktivering nu så får hitta på något men inte så kul själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0