Snacka träningsvärk!

Har precis vaknat. Var otrologt skönt att sova. Känner mig piggare än jag gjort på flera dagar så tror inflammationen och allt gått över. För den här gången. Vem vet när huvudvärken och allt kommer tillbaka? Men jag mår iaf förvånansvärt bra efter igår. Det enda jag känner av är träningsvärk i benen efter dansandet igår. Lite konstigt eftersom vi inte var ute så jätte länge. Vi var kanske inne på kåren en timme. Sen tröttnade vi alla och skulle gå och äta korv. Av någon konstig anledning blev jag illamående och gick hem istället. När jag kom hem var det dock lugnt så var lite synd. Men dansa blev det och det var kul.

Är ganska hungrig nu så kanske ska göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0