Så jävla trött

Asså nu är jag riktigt jävla trött på all denna snö. Snöade ju hur mycket som helst igår/inatt igen. Vilket uppenbarligen skapat ännu mer kaos dagen till ära. Fick ett sms av Gabi angående att bussen vi vanligtvis tar in till stan står fast i Brickebacken. Med andra ord är det problem, problem och mer problem. Jag överväger nu seriöst att ta taxin ner till stationen senare annars kommer jag väl aldrig ner till min buss? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Blir så jävla trött på det här!! Känner mig som nå jävla PMS-kärring men jag blir seriöst lack varje gång nån antyder att det är kul med snö. Det är inte kul längre och det kostar bara samhället en jävla massa pengar som VI blir tvugna att kompensera eller lida för i slutändan. Det var kul med snö första veckorna, första månaden men nu är det finito. I can´t take it anymore!! AAAAAAAAAAAAAH...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0