Men vad är det här?

Lovar att jag gick och la mig straxt efter 21 igår för att jag var så trött. Vad händer? Ja inte kunde jag sova! Det är nästan som att minuterna innan jag ska lägga huvudet på kudden så piggnar jag till. Piggare än jag varit hela dagen faktiskt. Är inte det jävligt konstigt? Sen fick jag ligga där och snurra, försöka hitta rätt position att somna i osv. Men icke nån timme senare kanske, efter 00. Har ingen aning om vad klockan var iaf men det kändes som att det var ganska sent.

Så ja nu är jag en zombie idag likförbannat! Men aja det kunde ha varit värre eller? Ja tills jag kollade ut genom fönstret. Det har ju snöat som bara den under natten och det snöar som bara den fortfarande. Kommer vi någonsin får se grönt gräs igen?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Börja med att kolla ex uppsala uni hemsida vilka kurser som ges som sommarkurser.

Sedan går du in på studera.nu och söker till den precis som du söker vanliga kurser;)

2010-02-19 @ 13:00:45
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: emilia

http://www.uu.se/node708 finns lista med sommarkurser i Uppsala

2010-02-19 @ 13:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0