Melodifestivalen

Jag ingen har väl missat att melodifestivalen drar igång ikväll? Det är ju överallt i tidningar, på tv, på nätet, ja överallt. För mig är både melodifestivalen och eurovision tradition så jag kommer självklart kolla. Dock vet jag inte vad jag tycker om årets programledare, såhär på förhand är jag lite skeptisk men de kanske gör bra ifrån sig ikväll. Det är alltid svårt att veta. Artisterna då? Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att någon av kvällens bidrag är speciellt bra. Lyssnade på alla låtar på SVT:s hemsida, visserligen bara 1 minut på vardera låt men det ska bara krävas 1 minunt för att en bra låt ska fastna eller att man känner att ja den här är okej men jag fick ingen wow-känsla alls. Så jag är mycket besviken. Få hoppas att de blir bättre och känns bättre efter/under kvällens program. Ibland krävs det att låtarna framförs i sitt sammanhang för att det ska funka. Men just nu säger jag bara nixpix.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hade den idag...

2010-02-06 @ 21:56:37
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jepp, den satans metod tentan i dk 3 aop a.

Aldrig behövt skriva om en tenta som jag har gjort innan och pluggat till så det kändes väldigt surt. O inte heller planerat, så det blev ganska stressigt.



2010-02-06 @ 22:10:13
URL: http://www-emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Kan förstå det, och om jag var du skulle jag inte göra äckel tentan om jag inte behövde. 80% av kursen kuggade tentan helt sjukt.



Men sen har de ju lagt upp den så sjukt korkat med 800 sidor litteratur ingen hänvisning vad som ska vara med o bara 10 kort frågor på tentan. Det säger ju sig självt att det blir ganska lätt o kugga:P

2010-02-06 @ 22:17:31
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0