Måndag igen

Veckorna går så fort att man nästan blir knäpp. Mena det är redan andra veckan i februari. Vad ska man göra idag då tro? Är ledig och har inte mycket att förbereda inför imorron som det ser ut just nu. Ska läsa lite om kollektivavtal inför förhandligen imorron eftermiddag så är det avklarat sen. Efter det är vi lediga typ 1 vecka. Jag har bestämt mig för att inte åka hem. Varför? Jag känner bara inte för det, ska införskaffa nån billig DVD-spelare så ska jag inte göra något annat än att se på film. Min är som sagt fortfarande på lagning, de har inte fått nå reservdelar än.

Förresten drar Formel 1 testandet igång på riktigt för min del på onsdag och håller på tills på söndag så därför kan jag lika gärna följa det på plats här i Örebro. Så för mig är det ingen fara på taket, kanske blir skönt? Är ju inte direkt nån semester när jag kommer hem, man har saker att göra hela tiden.

Tror jag ska röja lite i mitt rum idag, har inte pallat i helgen och det ligger grejer överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0