Lång dag

Det här kan vara den längsta och kanske den mest värdelösa dagen på väldigt länge. Jag ska vara helt ärlig och säga att jag större delen av dagen spelar harpan, hjärter och spindelharpan på datorn UNDER föreläsningen. Man tittade liksom upp nån gång ibland när man uppmärksammade att hon sa nått viktigt och antecknade det så spelade man lite till. Var bara lite i slutet när vi fick gå igenom hennes uppgift som man fick ut lite av dagen men annars så var den inge vidare, hon gick verkligen igenom vad MBL handlade om och massa som vi redan gått igenom. Henne hade vi kunnat ha första lektionen på introduktionen istället. Mena hon kunde ju det hon pratade om man den var så mycket upprepning av det vi redan gjort.

Efter det hade vi förhandlingsövning som AG mot ATO. Gick väl bra till att börja med men sen åt helvete. Men man lär sig mer och mer om hur det funkar iaf och det är bra.

Nu är man helt bananas i skallen och så är jag så hungrig att jag inte vet om jag ska orka laga mat över huvudtaget! Kan ju säga att jag inte tänker gå många meter till ikväll...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Om du köper Risentas Avorioris (finns på Willys bla) så har du ett grundrecept på paketet.

Jag brukar följa det och när det är 5 min kvar har jag i rå tinad lax och öreter, tex basilika om man gillar det. När laxen är klar är maten klar!

2010-02-09 @ 19:24:55
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0