Förkylning light?

Vaknade imorse av ont i halsen, täppt näsa och ont i huve. Gud såååå mysigt! Precis vad jag känner för just nu. Eller inte, jag har varken tid eller ork att bli sjuk. Men tanke på att jag har en killer vecka att ta hand om nästa vecka, dvs skriva rättsanalys på månda, föreläsning och förhandlingsövning på tisdag och sen det svåra samtalet på onsda (hur man gör när man sparkar folk och sånt). Sen är jag visserligen ledig från torsdag till tisdag 1,5 vecka senare så japp det blir lite sportlov för mig. Undra vad jag ska göra då? Juste ska hem till Uppsala några dar, tandläkarn bläää!

Iaf så får jag se hur jag mår ju mer denna dag går. Är bjuden på inflyttningsfest ikväll men det är ingen idé att gå om man är trött och hängig. Som det är just nu har jag inte lust att ens ta mig utanför dörren.

Nu ska jag försöka få något i magen, inte sugen alls men ibland måste man tvinga sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0