Föreläsning inställd

I vanliga fall kanske man ska vara glad när detta händer men icke. Inte den här kursen eftersom de alltid finner ett tillfälle då man inte vill gå, så lägger de in den igen. Tex om man planerat att åka hem och vara hemma några dagar extra, nej då sätter de in föreläsnngen där! Idag känns det också extra surt eftersom jag blev väckte så tidigt och kom precis ur duschen när jag fick reda på att det egentligen inte varit någon idé att gå upp över huvudtaget. Väldigt trevligt måste jag säga. Å kan inte gå och lägga mig nu heller eftersom håret är blött och jag har haft grejs i det. Bara att le och lägga sig och kolla på en film. Efter klockan 15 ska iaf jag och Emelie till Marieberg och kolla på en laptop till henne. Kan lika gärna göra det idag istället för imorron.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är ju så surt!



Jag ahr ju en bit in till stan och jag får aldrig reda på att lektioner är inställda förrän jag först lämnat Alva oc hsedan parkerat en bit från stan, promenerat till skolan och stressad kliver in i lektionssalen...

2010-02-23 @ 09:42:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hade det varit inställt igår utan att vi fått veta det när vi hade så stora bilproblem hade jag blivit galen! Som tur är har det bara hänt 1 gång på denna skola. På kovux hände det typ varje vecka...

2010-02-23 @ 10:44:15
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Albinalisha

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-02-13 @ 09:26:17
URL: http://albinalisha.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0