Ett stort rött kuvert

Ja ni vet nog alla vad jag pratar om. Det röda kuvert som man får i sin brevlåda är det en gång om året eller varannat år? Aja det kommer men det kommer inte alltför ofta. Pension är inget jag tänker på redan men samtidigt är det väl viktigt att ha i baktanken? Ingen har väl missat reklamen på tv? haha Iaf så är jag glad att jag inte ska gå i pension nu eftersom med de pengar jag sparat ihop hittills bara skulle räcka typ 1 termin mätt i student/CSN mått. Så jaa några år att jobba tills dess så är det nog lugnt, eller?

Har iaf fått min semla nu. Gabi bjöd över mig på en nyss. Riktigt gott! Tack Gabi! =)

Nu tror jag faktiskt att jag ska hoppa i säng. Kan ju inte sova bort hela dagen imorron eller? Ledig IGEN så vet inte vad jag ska pyssla med faktiskt. Tvätta och kanske städa? Det är morgondagens problem i vilket fall som helst. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Emilianmaria

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-02 @ 14:09:20
URL: http://emilianmaria.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0