Den där Tony

Det är lite skumt. Och varken jag eller Karin i min korridor kan släppa det för vi är så nyfikna. Det skulle ha flyttat in en tjej i våran korridor men det har inte kommit någon. Sen så från ingenstanns gick det förbi en kille i korridoren med vad vi tror vara hans mamma och pappa. Men sen har vi inte hört eller sett ett dugg. Det har kommit ett nytt namn på brevlådan men ingenting finns i kylskåpet eller skåpen i köket. Mena vart har personen sin mat? Sen så hejade jag på någon i korridoren här om dagen med det var bara snabbt. Sen igår så såg jag att en Tony som skrivit upp sitt mobilnummer på lappen på våran frys.

Så nu är frågan. Vem är denna Tony? Varför gömmer han sig? Och vart har han alla sina grejer och sin mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0