Dagen klar

Då är jag äntligen klar för dagen. Rättsfallsreferatet är skrivet och nu är det bara att läsa igenom det tills på torsdag så vi kan presentera det för klassen. Måste säga att det är skit svårt att läsa rättsfall. Det är helt olikt från texterna vi är vana att läsa. 

Rymden uppgiften är också klar och tycker att förhandlingen blev bra och vi kunde kompromissa på några punkter. Ska bli roligt att se vad läraren säger om dem.

Tog en sväng på campusmässan och samlade in massa papper och information om inte annat. Massa gratisgrejer får man ju alltid så det var inte någon skillnad nu.

Resten av kvällen ska jag nog bara softa, är skit trött! Vet inte om det hör ihop med för lite sömn, att jag glömde ta berocca imorse eller att det helt enkelt varit en del att ta in idag. Emelie kommer väl hit och käkar vid halv 6 iaf. Så tills dess får jag roa mig med något annat. Det är iaf House ikväll så jag har något att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0