Alla hjärtans dag

= Årets absolut töntigaste dag! Det är iaf vad jag tycker. Det har inte med om man har eller inte har något att dela den med. Jag förstår att de som inte har kanske tycker att den suger men för mig har det inget med saken att göra. Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om detta ämne känner jag.

Mena hela saker har bara blivit ett konversiellt jippo. Affärena tjänar ju massor av pengar på alla stackare som hysteriskt måste köpa diverse nallar, kort och blommor. Varför har det blivit en sån stor grej egentligen? Mena är det inte mer speciellt och gulligt om man vilken dag som helst skulle få en gullig björn, en ros eller kanske en chokladask? Nej nej alla ska göra det och typ måste på alla hjärtans dag för det är så det ska vara! Och gör man inte det så är man konstig eller så tycker folk synd om en för att man inte har något att dela denna väldigt speciella dag med. Jag har tom varit med om folk som blivit sura för att deras partner inte kommit hem med någon liten present. Men hallå! Skärpning så illa är det inte. Betyder faktiskt inte att personen älskar en mindre.

Så dagen kommer jag spendera framför datorn, troligtvis ha ett Legend of the Seeker maraton, kolla lite på tv eller nån bra film. Eventuellt kanske jag kan vänta tills senare då Emelie har pluggat klart så kan vi se en film tillsammans men that´s it.

Skulle jag ge en ros till någon idag skulle jag gå till minneslunden och ge den till min morfar.

Glad alla hjärtans dag allihopa. Hoppas ni gör något ni vill och inget annat en dag som denna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0