1 år!!

Idag, just idag har jag haft mitt körkort i 1 år!! Det är helt sjukt, det känns som om det var igår jag tog det. Det här året har med andra ord gått jävligt fort, man fattar det inte förrän året gått. Var har jag då gjort under mitt körkortsår? Ja inga missöden har hänt iaf, inga krockar, sneda stolpar eller någonting. Jag har för det mesta (utom på E4an) hållit mig till hastighetsbegränsningen. Tror inte heller att jag förosakat mina passagerare men för livet heller. Det jag dock hunnit med, på gott eller ont, är att jag blivit stannad av polisen och fått blåsa. Snacka om att jag var nervös, fattar inte att man är nervös när man vet att man inte druckit något på flera dar. Så sammanfattningsvis så älskar jag att ha körkort, det är en sån befrielse. Även fast jag inte har bil så finns det alltid någon man kan låna. Nu är det bara 1 år kvar tills prövotiden går ut tjihoo!!

Så nu är det bara en bil som fattas! (man kan väl få drömma?) Audi A4 sedan eller en Audi R8 tack =D



Kommentarer
Postat av: Isabel

Grattis! Tiden går fort!

Hann du ta ditt kort innan de höjde åren för prövotiden? Det måste du ha klarat precis fär nu är det ju 5 års prövotid!



Hade det varit det när jag tog min lapp hade jag blivit av emd prövotiden för 2 år sedan.

2010-02-03 @ 17:58:25
Postat av: Emilianmargrethe

Keep safe. Look out for one another.

2012-05-10 @ 08:55:26
URL: http://emilianmargrethe.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0