Träningskläder

Alltås varför finns det inte så mycket snygga träningskläder? Eller det kan finnas snygga men då är allt slut. Är det enda alternativet ett svindyrt tight linne från en sportbutik det enda man får ha? Skickade efter lite träningskläder från HM iaf då jag tycker de är helt ok. Deras sportBHar funkar mycket bra för mig och eftersom jag inte längre kan ha min gamla så fick jag skicka efter nya. Tog två faktiskt, det är jobbigt att gå runt på bara en. Och de var skitbra! Skickade även efter en tröja att träna i. För STOR!! När ska man lära sig att man inte längre har den storlek som man haft men jag tänkte att den säkert var liten i storleken men det var tvärt om så det blev ett tält iställt. Jaja hoppas mina två klänningar från Bonprix kommer snart iaf.

Nu ska jag platta håret så Evelina kan komma och göra det vågigt senare. Man måste testa något nytt, trots allt julmiddag ikväll så vill man vara lite fin! Fick ju sovmorgon eftersom min handledare har min uppsats och kollar på. Sen har jag helgen på mig innan den ska in för bedömning på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0